Бұл бүкіл АҚШ нарығының төрттен бір бөлігі.
NPD Group-тың нарықтық зерттеулеріне сәйкес, ересек американдықтардың өздері үшін ойыншық сатып алуы инфляциямен қатар АҚШ нарығының өсуінің негізгі драйверлерінің бірі болып табылады.
Сонымен, компанияның мәліметі бойынша, ересектер ойыншық сатып алуға жылына 9 миллиард долларға дейін жұмсайды, бұл АҚШ нарығының төрттен бірін құрайды.
"NPD 12 және одан жоғары жастағы адамдарды жіктейтін бұл топ атақты кино, комикс және мультфильм франшизаларына негізделген коллекциялық ойыншықтардың, үстел ойындарының және басқа да тақырыптық заттардың танымалдылығымен жылдар бойы индустрияға тұрақты түрде үлес қосты",-деп хабарлайды NPD жаңалықтар арнасы.
Сонымен қатар, ересектер арасында ойыншықтардың сатылымы әсіресе пандемия кезінде, адамдардың хоббиі үшін бос уақыты көбірек болған кезде өсе түскен.
Ойыншық өндірушілер, өз кезегінде, осы үрдісті ұстанып, дәл осындай тұтынушыларға арналған өнімдерді жасай бастады, олар балалар (ересек балалар) деп аталды. Осылайша, Lego танымал фильмдерге байланысты бірнеше ойыншық желісін шығарды, соның ішінде "Кек алушылар" кейіпкерлерін, Hasbro «Жұлдызды соғыстар» қара сериясы ойыншықтарының топтамасын шығарды, ал Mattel компаниясы "Барби" ойыншықтарын жасауда.
Сонымен қатар, кейбір компаниялардың өздері ойыншық кейіпкерлерінің желісін қолдау үшін фильмдер түсіре бастады. Мысалы, Mattel компаниясы 2023 жылдың жазында шығатын "Барби" фильмін жасауға атсалысуда, ал Hasbro наурыз айында Dungeon of Dragons үстел ойынына негізделген фильмді шығаратын eOne ойын-сауық компаниясын сатып алды.
"Сонымен қатар, биылғы жылы сектордағы сатылымдарды қолдайтын тағы бір фактор - инфляция. 2022 жылдың алғашқы үш тоқсанында сатылымдар көлемі бойынша 3%-ға төмендеді, бірақ бағаның көтерілуі бұл құлдырауды өтеп, ақшалай түрде сатудың 3%-ға артуына ықпал етті",-деп қорытындылады NPD.