LRT құрылысы дирекциясының басшысы Серік Әйтімбетов Астанада LRT іске қосу мерзімі 2025 жылға шегерілгенін айтты.
Серік Әйтімбетовтың айтуынша, жобаны жеделдету үшін екі іске қосу кешені бөлінген. Бірінші кешен теміржаолды 2025 жылы іске қосуға мүмкіндік береді.
«Бірінші кешеннің жалпы сомасы 1 миллиард 152 миллион долларды құрайды. Осы уақытқа дейін сегіз станция салынып, бес көлік іске қосылады. Екінші ұшыру кешені 2026 жылдың соңына дейін жұмысын бастайды. Оған 735 миллион доллар жұмсалады. Осы уақытқа дейін 10 бекет аяқталып, 14 көлік іске қосылады. LRT жалпы ұзындығы 22,4 шақырымды құрайды. Бұл желі 18 станцияны қамтиды. Triton моделі жылжымалы құрам ретінде пайдаланылады, оның максималды сыйымдылығы 652 адам және максималды жылдамдығы 80 км/сағ. Көлік ұшқышсыз, қашықтағы оператор арқылы басқаратын болады», - деді ол.
LRT құрылысы жобасының жалпы құны 1 миллиард 880 миллион долларды құрайды.
Бұған дейін Астанада LRT ісі бойынша сотталушылардың үкімі өзгеріссіз қалғаны хабарланған болатын.
Елордада жеңіл рельсті жобаны жүзеге асыру 2011 жылы басталғанымен, жаңа тас жол ешқашан салынбаған. Елордада әкімдер ауысты – олардың кейбіреулері жобаны қабылдамады, кейбіреулері оны алға тартты, бірақ соған қарамастан, LRT үшін ақша бөлінді, ол қазақстандық жемқорлықтың ескерткішіне айналды.
Құны жүздеген миллион долларды құрайтын сыбайлас жемқорлық схемасын ұйымдастыра алмағанын түсіндіруге тырысқан қарапайым қызметкерлер сот алқасына шықты. Бұған дейін Astana LRT ісі бойынша айыпталушылар жобаның басқа кураторларын сотқа шақыруды талап еткен. Айыпталушылар судьяға жобаның үкімет бақылауында екенін хабарлауға тырысты, сондықтан Иманғали Тасмағамбетов, Серік Ахметов, Ерболат Досаев, Бақытжан Сағынтаев, Әсет Исекешев, Асқар Жұмағалиев, Болат Жәмішев және Әділбек Жақсыбеков сотқа шақырылуы тиіс. Тек солар ғана соншама ақшаның қайда кеткенін түсіндіре алады.