Нейрондық желі агенті dAIsy деп аталды. Ол қарт әйелдің дауысына еліктейді және барлық күдікті қоңырауларға жауап береді. Компания өкілдері кейіпкердің бұл бейнесін телефон алаяқтарының көбіне егде жастағы әйелдерді құрбан ретінде таңдайтындығына байланысты таңдаған. Оларды алдау және шатастыру оңайырақ.
Алаяқтар өзін мемлекеттік қызметкер, салық, банк немесе полиция қызметкері ретінде көрсете отырып, әлеуметтік инженерия әдістерін пайдаланады. Олар қоңырау шалып, арнайы қорғалған шотқа ақша аударуды, салық берешегін өтеуді немесе жеке деректері бар қосымшаның құпия кодын айтуды сұрайды.
dAIsy мұндай қоңырауларды ұстап алады және алаяқтың уақытын босқа өткізеді. Мысалы, ол жоқ деректерді ойлап табады, қате кодтарды атайды, жауаптарында шатасады және басқа жолдармен уақытты жоғалтады. O2 өкілдері әзірге қылмыскерлер мұндай әңгімелерге түсіп, агентпен сөйлесуге орта есеппен 40 минут жұмсайтынын атап өтті. Олар кемпір ерте ме, кеш пе, қазыналы ақпаратты айтады деп үміттенеді, бірақ диалогтың соңына қарай олар қатты ашуланып, бірінші болып қоңырауды үзген.
Қауіпсіздік зерттеушілері шабуылдаушылар дәл осы тактиканы қолдануы мүмкін екенін атап өтеді. Мысалы, әже немересіне дауысы ұқсас агенттен қоңырау шалса, ол оның айтқанын ойланбастан орындайтыны анық.