Жарық жылдамдығымен дамып келе жатқан жасанды интеллект, толықтырылған шындық технологиялары мен робототехника адамзатты жазушылар, суретшілер, сценаристер мен режиссерлердің ең жабайы шығармаларында болжаған болашаққа жақындатады. Бүгінде режиссерлер болашақты болжауға деген құштарлығын мүлдем жоққа шығармайды. Біз алыс-жақын болашақ туралы рейтингі жоғары 5 жаңа фильмдер топтамасын жинадық.
1. Алита: Боевой ангел, 2019
Рейтинг: 7,2
«Алита: Боевой ангел» - Роберт Родригес пен Джеймс Кэмеронның продюсер ретінде тікелей қатысуымен түсірген үлкен бюджетті ұзақ мерзімді құрылыс. «Терминатор» мен «Аватардың» әкесі бастапқыда фильмді өзі қоюды жоспарлады және фильмді бастау үшін қолайлы сәтті күтті, өйткені 2000-шы жылдардың басындағы технология кейіпкерлер үшін қажетті егжей-тегжейлерді шығара алмас еді. Ал Алита Юкито Кишироның аттас мангасының киберпанк бейімделуі болғандықтан, фильм үлкен көлемдегі компьютерлік графиканы қажет етті. Атап айтқанда, фильмнің басты кейіпкері киборг қыз Алита толығымен Гарри Поттер фильмдеріндегі Добби пері немесе Сақиналар әміршісі трилогиясындағы Голлум сияқты кейіпкерлерге ұқсас қозғалысты түсіру технологиясын қолдану арқылы жасалған. Кейінірек «Аватардың» көптеген жалғастығы бойынша жұмысқа толығымен кіріскен Кэмерон режиссерлік орынды Роберт Родригеске берді, ол Алитаға өзінің идеясын қосты.
Фильмнің сюжеті 2563 жылы, Жер мен Марстың арасындағы әскери қақтығыстарынан кейін орын алады. Планета аянышты күйде, державалардың жоғары технологиялық қаласы Залем жер бетінде алып кабельдермен ұсталып тұр. Залемге жақын жерде кедейлер мен қылмыскерлердің баспанасы Темір қала орналасқан. Асоциалды элементтер Залем тұрғындарының басына төгілген металл сынықтарын жинаумен, киборгтарды өндірумен және моторбол деп аталатын заманауи гладиаторлық шайқастармен айналысады. Доктор Идо (Кристоф Вальц) полигоннан киборг қыздың қалдықтарын тауып, оны қалпына келтіреді және қайтыс болған қызының құрметіне Алита деп атайды. Алита (Роза Салазар) өзінің өткені немесе Темір қалаға қалай түскені туралы ештеңе есіне түсіре алмайды, бірақ жауап іздеуге кіріседі.
2. Сбой сознания, 2020
Рейтинг: 6,5
Қарапайым мектеп оқушысы Аиша (Хелена Ховард) сабақтар мен кештерде көңілді уақыт өткізетін қарапайым көңілді жасөспірім, алайда әкесімен (Дон Чедл) арада түсініспеушілік бар. Аиша жиі есінен танып, артынша не болғанын есіне түсіре алмайды. Оның түсіне өзінің сым мен темірден жасалғанын көрсететін шынайы бейнелер жиілей бастағанда, Аиша үлкендердің айтқанын орындамай, өзінің адам немесе адам емес екенін өз бетінше анықтауға бел буады.
Кэтрин Хардвиктің фантастикалық триллері бастапқыда мобильді мазмұн мен қысқа форматтарды ескере отырып жасалған Quibi қызметіне арналған он минуттық эпизодтан тұратын шағын серия ретінде ойластырылған. Идея сәтсіздікке ұшырап, платформаны жабуға тура келген кезде, туынды көптеген басқа Quibi жобалары сияқты дәстүрлі толық метражды фильмге қайта өңделді. Нәтижесінде фильм – робот этикасы мен жеңіске жеткен технологиялық прогресс әлемінде өзін-өзі анықтау мәселелерін көтеретін шиеленісті триллерге айналды.
3. Создатель, 2023
Рейтинг: 6.5
Гарет Эдвардстың «Создатель» фильмі өткен жылдың басты ғылыми-фантастикалық фильмдерінің бірі болып табылады. Жасанды интеллект пен адамзаттың қарама-қайшылығы туралы ауқымды шытырман оқиғалы фильм, көзге арналған фантастикалық ләзаттан басқа, бүгінгі күні өзекті болып табылатын көптеген субтексттер мен тақырыптарды қамтиды. Салыстырмалы түрде шағын бюджетпен (жарнамалық шығындарды есептемегенде, Эдвардс фильмге бар болғаны 80 миллион доллар жұмсай алды) фильмнің көрнекі бөлігі тіпті Marvel жобаларынан әлдеқайда жақсы көрінеді. Егжей-тегжейлі дизайнның арқасында «Создатель» әлемі нақты және терең, ал барлық роботтар мен орындар шынайы көрінеді.
Фильмнің басты кейіпкері сержант Джошуа Тейлор (Джон Дэвид Вашингтон) бірнеше жыл бойы Жаңа Азияда жасырын жұмыс істеген. 2055 жылы жасанды интеллект Лос-Анджелес үстінде ядролық бомбаны жарып жіберді, содан бері Батыс елдері Оңтүстік-Шығыс Азия аймағындағы елдер қауымдастығынан пана тапқан цифрлық барлаумен соғысуда. Миссия барысында Джошуа жұмбақ Нирматаның қызы, сәулетші және AI-ның бас кураторы Майямен (Джемма Чан) қосылады. Ерлі-зайыптылар болашақ баласын күтуде, бірақ олардың отбасылық жоспарлары американдық арнайы күштердің күтпеген рейдімен және нәтижесінде Майя қайтыс болған орбиталық соққымен бұзылады. Бес жылдан кейін әлі де қайғыдан қан жұтқан Джошуаға әскерилер тағы бір құпия операцияға қатысуды ұсынады және Майяның тірі екенін көрсететін бейнені көрсетеді. Бұрынғы агент жұмысқа кіріседі, бірақ бұйрықтарды мүлтіксіз орындауға ниеті жоқ.
4. После Янга, 2021
Рейтинг: 6.5
Оңтүстік Кореяда туған америкалық режиссер Когонада (шын аты Пак Чун Юн) Роберт Брессон, Ясудзиро Озу және Уэс Андерсон шығармалары туралы эстетикалық бейне эсселердің авторы ретінде киноқоғамдастығына белгілі. Когонада өзінің жеке фильмдерін салыстырмалы түрде жақында бастады. «После Янга» - режиссердің көрермендерді болашаққа апаратын, гигге, экологиялық таза екенін көрсететін екінші жұмысы. Ол Когонаданың жеке сценарийінен емес, Александр Вайнштейннің «Прощание с Янгом» хикаясының негізінде түсірілген.
Джейк (Колин Фаррелл), Кира (Джоди Тернер-Смит) және олардың асырап алған қытай қызы Мика (Малеа Эмма Тяндравиджая) отбасындағы Янг есімді андроиды белгісіз себептермен сынып қалады. Джейк аудандағы барлық механиктерді аралайды, бірақ ешкім роботты жөндей алмайды немесе бұзылу себептерін нақты түсіндіре алмайды. Дегенмен, Янгтың жад блогын шығаруға болады, соның арқасында Джейк роботтың естеліктерін көру мүмкіндігіне ие болып қана қоймай, ол туралы көптеген жаңа нәрселерді біліп, роботтың нағыз отбасы мүшесі болғанын түсіне бастайды.
5. Преступления будущего, 2022
Рейтинг: 5.7
Дэвид Кроненберг сияқты өз ісінің шебері болашақты суреттеу міндетін алған кезде, футуристік зәулім ғимараттар мен жұлдызаралық ұшуларды күтуге болмайды. Бірақ режиссердің жақында түсірген фильмінде салыстырмалы ләззат алу үшін хирургиялық үстелдер мен анестезиясыз операциялардың эстетикасы да жеткілікті. Болашақтың мәселелеріне жат Кроненберг адам денесінің эволюциясының перспективаларын және тән шектеулерін жеңудегі прогресті зерттейді.
Болашақта қылмыстар әлемінде адамдар ауыруды сезуді тоқтатты, олар технологиялық күрделі құрылғылардың көмегімен тамақтанады, ал өнердің ең танымалы - адамдардың денесін әртүрлі хирургиялық жолдармен өзгертетін спектакльдерге айналған. Жаңа өнер ағымының негізін салушылардың бірі Саул Тенсер (Вигго Мортенсен) әріптесі және көмекшісі Каприздің (Леа Сейду) көмегімен адам эволюциясының келесі кезеңіне қадам басудың жолын табуға тырысады. Бір күні хирург жұмбақ бала туралы біледі. Әкесі (Скотт Спидман) баланың өз анасының қолынан қаза таппай тұрып пластик жеуді үйренгенін айтады. Қасапшы суретшілер қауымдастығында бұрын-соңды болмаған жетістікке жету үмітімен Тенсер көпшіліктің алдында жасөспірімнің денесін бөлшектеу демонстрациясын өткізуді шешеді.
Ақерке Дүйсенбай
Дереккөз: kinopoisk.ru