Оңтүстік Корея әлемдік киноиндустрияда мелодрамалық сюжеттер мен таңғаларлық триллерлердің жеткізушісі ретінде белгілі. Дегенмен, корейлердің костюмдік драмалары олардан кем түспейді. Король сарайының күрделі интригаларынан бастап ауыл тұрғындарының қарапайым күнделікті өміріне дейін көрсетілетін тарихи фильмдер Чосон дәуірінің мәдени байлығын суреттейді. Біз бүгінгі топтамада таңдаулы тарихи драмалар тізімін ұсынамыз.
1. "Хансан аралындағы шайқас" ("Битва у острова Хансан") фильмі, 2022 жыл
Режиссер: Ким Хан Мин
Басты рөлдерде: Пак Хэил, Бён Йохан, Ан Сонги, Сон Хён Джу, Ким Сонгю, Ким Сонгён
Фильмде оқиға 16 ғасырдағы Чосон елінде өтеді. Патшалық тағы да ұлы әулетті бағындырғысы келетін жапон жаулаушыларының шабуылын бастан кешуде. Фильмдегі негізгі оқиға - Хансан аралындағы шайқас сахнасы. Бұл оқиға Корея тарихында адмирал Ли Сун Синді (Парк Хэил) ұлттық мақтанышқа айналдырды. Ұрыстан басқа, фильмде дипломатиялық қарым-қатынастарды жүргізуге байланысты көптеген эпизодтар көрсетіледі. Тараптардың стратегиялық жоспарлары туралы әңгімелер айтарлықтай қызықты болмаса да, фильм соңында жоғалған тепе-теңдікті сәтті қалпына келтіретін кілтке айналады.
«Хансан аралындағы шайқас» қазірдің өзінде Оңтүстік Кореяның ең көп табыс әкелген экшн фильмдерінің бірі болып табылады. Фильм әскери тактик Ли Сунсиннің табыстарына арналған «Мёнгрян бұғазындағы шайқас» фильміндегі оқиғаның преквеліне айналды. Екі фильмде де тамаша шоу үшін қажеттінің бәрі бар: керемет костюмдер, жоғары сапалы визуалды эффектілер және теңізшілердің қызықты оқиғалары.
2. "Түнгі үкі" ("Ночная сова") фильмі, 2022 жыл
Режиссер: Ан Тэ Джин
Басты рөлдерде: Рю Джун Ёл, Ю Хэ Джин, Чой Му Сон, Чо Сон Ха, Пак Мён Хун, Ким Сон Чуль
Чосон, 17 ғасыр. Дарынды акупунктура дәрігері Чон Кын Су (Рю Джун Ёл) туа біткен соқырлығына қарамастан, Енджо патшаның жеке дәрігері болады. Шипагердің басты қасиетін тақ ханзадасынан басқа ешкім білмейді: Чон Кён Су көре алады, бірақ түнде ғана. Осы уақытта сарайда билік үшін талас қайнап тұрады: бір түнде қытайда тұтқында болып жақында оралған ханзада патшаның бұйрығымен жасырын түрде өлім жазасына кесіледі, ал Чон Кын Су осы оқиғаның куәсі болады. Негізгі қарама-қайшылық патшалық қақтығыстар туралы қауесеттерге шыдағысы келмейтін күшті билеуші Енджо мен мұрагердің өліміне қатысы бар патша мен батыл, бәрақ дәрменсіз дәрігер арасындағы оқиғаға негізделеді.
«Ночная сова» жақсылық пен зұлымдық арасындағы әділет үшін күресті әңгімелейді. Режиссер Ан Тэ Джин, Хён Гю-ри және Ким Бохёнмен бірлесіп жазған «Нит Оул» фильмінің сценарийі шынайы өмірдегі тарихи контексте ойдан шығарылған оқиғаны баяндайды. Фильмнің кассадағы табысы көбінесе жанрлық комбинациялардың сәтті шығуына тікелей байланысты: көбінесе бұл фильм саяси триллер мен детективтік оқиғаның ережелері бойынша ойналған, бірақ тарихи кино болып көрінеді.
3. "Мастер меча" фильмі, 2020 жыл
Режиссер: Чой Джэ Хун
Басты рөлдерде: Чан Хёк, Ким Хён Су, Джо Таслим, Чон Ман Сик, Ли На Кён, Ли Мин Хюк
«Мастер меча» фильмі қиыншылықпен қатар жүреді. Зағип дерлік Тэ Юл (Джан Хюк) бір кездері өзінің монархы Кван Хэ Гунға (Джан Хён Сон) жекпе-жек шебері және адал сарбаз ретінде танымал болған. Енді бұрынғы жауынгердің бір уайымы бар: тұрақсыз үкімет дәуірінде өз қызын (Ким Хён Су) қауіптен қорғау. Айналасындағы сұмдықтарға – қытай әскерінің сарбаздарының ұрлауына, қарапайым ауыл тұрғындарына жасалған зорлық-зомбылыққа бей-жай қарайтын Тэ-Юл отбасына қауіп төнген кезде көзқарасын күрт өзгертеді. Цин империясының билігін бейнелейтін қатыгез құл саудагері (Джо Таслим) жауынгерді сынап, қылышшының қызын ұрлап кетеді.
Кек алу және жазалау тақырыбы корей блокбастерлерінде ерекше рөл атқарады, ол кассадағы кез келген экшн фильмінің сәттілігінің негізгі элементі болып табылады. Бұл «Мастер меча» фильмінің өзектілігін тағы бір дәлелдейді. Күрт өзгеріс пен күшті ішкі шиеленіс фильмді басқа жанр бәсекелестерінен ерекшелендіретін жалғыз нәрсе емес. Мұнда тарихи негіз ерекше түрде жүзеге асады: қарапайым шаруаның күнделікті өмірінің егжей-тегжейлері шебер қылышшылардың әсерлі қақтығыстарынан кем емес мұқияттылықпен көрсетіледі.
4. "Тақ" ("Трон") фильмі, 2015 жыл
Режиссері: Ли Джун Ик
Басты рөлдерде: Сон Кан Хо, Ю А Ин, Мун Гын Ён, Ким Хэ Сук, Пак Вон Сан, Чон Хе Джин
Чосон патшалығы тағы да дүрбелеңге түсті: монарх Йонджо (Сон Кан Хо) өзі ұлы (Ю А Ин) есейген сайын оның конфуцийлік идеалдарға адалдығына күмәнданады. Король мен мұрагер арасындағы қарым-қатынас нашарлаған сайын, Садо ханзада әкесін тақтан тайдыруға және Джозеон әулетін басқаруға деген жігері күшейе түседі. Сәтсіз көтеріліс ханзада үшін қатал жазаға айналады: монарх өзіне опасыздық жасаған ұлын сусыз және тамақсыз қамауға алуды шешеді.
Режиссер Ли Джун Ик «Король мен сайқымазақ» экшн-фильмінің кассалық табысқа қол жеткізген сәтінен бастап костюмдік драмалардың шебер жазушысы ретінде танымал болды. «Тақ» корейлік тарихи фрескалардың таныс бояулылығын жанжалдың екі жағына ерекше қамқорлық пен жанашырлықпен сәтті үйлестіреді. Ұлы дәуірдің тек костюмдерімен ғана емес, моральдық жағынан да әсерлі көркем декорациясы болмаса, фильм әке мен бала арасындағы күрделі қарым-қатынас туралы әмбебап оқиға болып қалар еді. Кейіпкерлер бір-біріне деген соқырлық пен кереңдіктің кесірінен отбасылық жақындықтан айырылады.
5. "Фэншуй" фильмі, 2018 жыл
Режиссері: Пак Хи Гон
Басты рөлдерде: Чо Сун У, Чи Сон, Ким Сонгюн, Мун Чэ Вон, Ю Чжэ Мён, Пак Чун Сон
Фильм қайтадан Чосон мәдениетіне және жазалау оқиғасына негізделген. Оқиғалар аңызға айналған дәуірді қорытындылайтын 19 ғасырда орын алады. Ұлы әулеттің соңы оғаш және негізінен абсурдты қақтығыс түрінде өтеді. Басты кейіпкер Пак Чэ Сан (Чо Сын У) патша әулетінің жерлеу орнының орналасқан жеріне байланысты отбасын тастап кетуге мәжбүр. Жылдар өткен соң кейіпкер ықпалды министр Ким Чва-геннен (Бек Юн Шик) кек алу мүмкіндігін табады. Ол үшін Пак Чэ Сан жауының ата-бабаларының жерленген жерін анықтауы керек, осылайша оны биліктен айырады.
«Фэншуй» бөтен сурет сияқты көрінуі мүмкін, өйткені сюжеті тым ерекше. Орыс мәдениетіндегі зираттағы орын туралы даулар тек комедия сегментінде кездеседі. Сондықтан режиссердің келе жатқан қауіп сезімін үнемі қолдап отырса да, саяси драма отандық көрермендерге соншалықты маңызды көрінбейді. Бірақ фильм әлі де Чосонның соңғы монархтары жоғалып бара жатқан патшалықтың нақты проблемаларынан жаһандық абстракциялаудың өзіндік бір көрінісіне айналады - оның орнына билеушілер жеке ішкі интригалармен айналысты.
Ақерке Дүйсенбай