Бұл туралы Қазақстан Республикасының ақпараттық доктринасының жобасында жазылған.
«Мобильді интернетті дамытудың арқасында (2022 жылдың 1 жартыжылдығындағы жағдай бойынша Интернетке қол жетімді ұялы байланыс абоненттерінің саны шамамен 17 миллион бірлікке жетті, бұл 2021 жылмен салыстырғанда 6%-ға көп) бұл сегмент Интернеттің негізгі көзіне айналды. 2021 жылға арналған социологиялық зерттеулер көрсеткендей, респонденттердің 45,2%-ы ақпаратты әлеуметтік желілерден алғанды жөн көреді. Оның үстіне жаһандық мессенджерлер мен онлайн платформалардың дамуы медиа индустрияның архитектурасын түбегейлі өзгертті. Жалған ақпараттың негізгі көздеріне айналған кейбір әлеуметтік желілерді саясаттандырудың жоғары деңгейі байқалады», - делінген Open NPA сайтында MIOR жариялаған Ақпараттық доктринаның жобасында.
Сонымен бірге құжатта желілік БАҚ өздерін жаңалықтар агрегаторы ретінде көрсете бастағаны, сондықтан оқырмандар әлеуметтік желілерге басымдық бере бастағаны айтылған.
«Қазақстан Республикасында желілік БАҚ тек жаңалықтар лентасы форматында басым бола бастады. Арнайы ақпараттық материалдар жасауды, авторлық және журналистік зерттеуді дамыту қажет болды. Нәтижесінде желілік БАҚ өздерін негізінен жаңалықтар агрегаторы ретінде көрсете бастады, бұл оқырмандар тарапынан сенімсіздік тудырды, сонымен қатар олардың әлеуметтік желілерге көшуіне ықпал етті», - делінген құжатта.
Сондай-ақ Доктрина жобасында мемлекеттік тілде сапалы контент дайындау мәселелері және конвергентті және мультимедиялық журналистика мәселелерінде құзыретті кәсіби кадрлардың жетіспеушілігі, сондай-ақ онлайн БАҚ жұмысын монетизациялаудағы қиындықтар туралы айтылған.