Апатқа байланысты сот процесі 14 жылдан астам уақытқа созылды.
Сот Air France және Airbus компанияларын 2009 жылы Рио-де-Жанейродан Парижге ұшып бара жатқан ұшақ апатынан кейін еріксіз кісі өлтіру бойынша ақталды. Әуе лайнері Атлант мұхитына құлап, ешкім аман қалмады.
Апатқа байланысты сот процесі 14 жылдан астам уақытқа созылды. Мұхит түбінен рейстің қара жәшігі мен өлгендердің денелерін көтеруге екі жыл қажет болды.
Сот ұшқыштардың апат алдындағы соңғы сөздерін тыңдады:
"Ф***, біз апатқа ұшыраймыз! Бұл дұрыс емес! Не болып жатыр?"
«Ф***, біз өлдік!».
Тергеу нәтижесінде ұшақтың аға ұшқыштары ұйықтап қалып, кемені басқаруды жас әріптесіне тапсырғанын анықтады. Тергеушілердің айтуынша, бұл апатқа себеп болған. Олардың пайымдауынша, егер ұшақ турбуленттілікке ұшыраған кезде тәжірибелі ұшқыштар ояу болып, қажетті шараларды қабылдағанда, апатты болдырмауға болар еді.
«Егер кеме капитаны Марк Дюбуа тропикаралық конвергенция аймағынан өту кезінде штурвалда қалып, 15 минуттан кейін ұйықтаса, оқиға басқаша аяқталар еді», - дейді тергеу жетекшісі Ален Буляр.
Ол сондай-ақ ұшқыштардың шаршағанына сенбейтінін және олардың ұйқысын, оның пікірінше, Air France ұшқыштық мәдениетінің бір бөлігі екенін айтты.
Сонымен бірге тергеу ұшқыштарға ұшуда ұйықтауға тыйым салынбағанын мойындайды.
Тергеу барысында капитанның ұйқышылдық себебі де анықталды. Ол әріптестеріне рейс алдындағы түнді сүйіктісімен бірге өткізіп, бір сағат қана ұйықтағанын айтқан. Оның сүйіктісі де қайғылы рейстің бортында болып, қайтыс болды.
Air France басшылары өздерінің кінәсіздігін айтып, ұшқыштардың біліктілігін арттыру үшін оқу жаттығуларын өткізгенін алға тартты.
Барлық дәлелдерді тыңдап, ұсынылған дәлелдемелерді қарап шыққаннан кейін 17 сәуірде сот Air France және Airbus тарапынан корпоративтік кінәнің дәлелі жоқ деп шешті. Апатқа тек адами фактор және ұшқыштардың бұзушылықтары себеп болды.